Четвер, 29 вересня 2022 13:58

Meta закриває приховані кампанії впливу, які, як вона каже, проводилися з Китаю та росії

Facebook Meta оголосила у вівторок, що виявила та закрила дві окремі мережі підроблених облікових записів, які брали участь у таємних операціях впливу з Китаю та росії. Заявляє CNN

Згідно зі звітом Meta, опублікованим у вівторок, китайська мережа була невеликою і їй майже не приділяли уваги, але в ній були деякі облікові записи, які видавали себе за американців з обох сторін політичного спектру. Meta публічно детально розповіла про видалення, оскільки вона залишається у стані підвищеної готовності щодо іноземного втручання в проміжні вибори в США, повідомив CNN представник Meta. Бен Німмо, керівник глобальної розвідки Meta про загрози, сказав CNN, що компанія вперше помітила, що китайські облікові записи націлені на американців таким чином. «Вони вели підроблені облікові записи, які видавали себе за американців, і намагалися говорити як американці, і вони говорили про справді суперечливі внутрішні проблеми, такі як аборти та контроль над зброєю», — сказав він.

За словами представника Meta, компанія поділилася деталями китайських рахунків із ФБР.

З іншого боку, російська кампанія була великою. Він проштовхував прокремлівські наративи про війну в Україні, включав тисячі акаунтів і сторінок у багатьох соціальних медіа-платформах і витратив понад 100 000 доларів на рекламу у Facebook та Instagram.

Meta не приписувала жодну кампанію конкретним організаціям у Китаї чи Росії, або урядам Китаю та Росії, натомість стверджуючи, що лише облікові записи, які були частиною кампаній, були запущені з відповідних країн.

Росія і Україна

Meta заявила, що мережа російських облікових записів, яку вона знищила, була «найбільшою та найскладнішою російською операцією, яку ми зірвали з початку війни в Україні, вона керувала розгалуженою мережею з понад 60 веб-сайтів, які видавали себе за новинні організації, а також облікових записів у Facebook. , Instagram, YouTube, Telegram, Twitter» та інші сайти, згідно зі звітом.

Понад 2000 облікових записів і сторінок у Facebook були частиною зусиль, спрямованих на просування прокремлівських наративів про війну в Україні, сказав Мета. Понад 100 000 доларів було витрачено на рекламу в Facebook і Instagram в рамках кампанії, сказав Мета.

Витонченість зусиль була продемонстрована в спробах поширити дезінформацію про різанину в Бучі.

Meta зазначила у вівторок, що «веб-сайт, імітуючи The Guardian, опублікував статтю, яка звинуватила Україну в інсценуванні вбивства мирних жителів під час російської окупації Бучі», згідно зі звітом.

«Імітація не була досконалою, — зазначив Мета, — але вона показала інвестиції в те, щоб сайт виглядав автентично, щоб він міг витримати принаймні випадкову перевірку».

Китайські рахунки

Зусилля Китаю складалися лише з близько 80 облікових записів Facebook і майже не мали жодного підписника. Meta повідомила, що облікові записи в основному націлені на аудиторію в Сполучених Штатах і Чехії, але розміщені в робочий час у Пекіні.

За словами Мета, «ці облікові записи в основному дотримувалися схеми зміни, яка збігалася з робочим графіком з дев’ятої до п’ятої з понеділка по п’ятницю в робочий час у Китаї — на 12 годин раніше, ніж у Флориді, і на шість годин раніше, ніж у Празі», — сказав Мета. звіт.

Деякі з облікових записів видавали себе за консервативних американців, а інші видавали себе за лібералів, які проживають у Флориді, Техасі та Каліфорнії, повідомляє Meta.

Акаунти публікували коментарі до деяких американських новин, які, здається, створені для розпалювання дебатів в Інтернеті.

Незважаючи на невелику популярність в Інтернеті, Meta відзначила важливість мережі у своєму звіті. «Це була перша китайська мережа, яку ми зламали і яка зосереджена на внутрішній політиці США перед проміжними виборами», — сказав Мета. «Операції впливу в Китаї, які ми зривали раніше, зазвичай зосереджувались на критиці Сполучених Штатів міжнародною аудиторією, а не націленими переважно на внутрішню аудиторію в США».

Бен Німмо з Meta сказав CNN: «Це була невелика операція, і, здавалося, вона не привернула значущої аудиторії, але ми вперше бачимо таку операцію з Китаю, яка справді зосереджується на політичних дебатах у США, і ми всі у стані підвищеної готовності перед проміжними іспитами».

«Ми знаємо, що навіть невеликі операції сьогодні працюють на багатьох різних платформах соціальних мереж. Тож чим більше ми зможемо поділитися інформацією про це, чим більше ми зможемо розповісти людям, як це відбувається, тим більше ми зможемо посилити свій захист», — сказав він в інтерв’ю CNN у понеділок увечері.

Представник Twitter сказав CNN: «Ми деякий час досліджували інформацію, на яку посилається в цьому звіті, і вживатимемо заходів щодо облікових записів, які порушують Правила Twitter».

CNN звернувся до ФБР, Telegram і YouTube за коментарями.

Читати 92 разів

Медіа


Створення сайту