Напередодні одних із найважливіших виборів в історії США, Google оголосила про впровадження додаткових заходів для забезпечення користувачів достовірною інформацією. Після вже оголошених минулого року заходів, компанія повідомила в п’ятницю, що додає ще більше обмежень, пов’язаних із виборами, у YouTube, пошук Google, Google Play та продукти на основі штучного інтелекту.
На YouTube з’являться інформаційні панелі над результатами пошуку для деяких федеральних кандидатів. Ці модулі, подібні до тих, що ви бачите при пошуку відомих осіб в Інтернеті, включатимуть базову інформацію про кандидатів, таку як їх політична партія та посилання на Google Search для отримання додаткової інформації. Панелі також можуть містити посилання на офіційний вебсайт або інший канал кандидата. У міру наближення Дня виборів (5 листопада), на головній сторінці YouTube з’являться нагадування про те, де і як голосувати.
У пошуку Google будуть доступні ресурси для реєстрації виборців, зібрані з державних виборчих офісів для всіх користувачів. Google отримує ці дані через співпрацю з Democracy Works, непартійною некомерційною організацією, яка допомагає виборцям, надаючи необхідну інформацію в зручному форматі.
Google Play Store також додасть новий значок, що вказуватиме на те, що додаток створений офіційним державним агентством. Компанія описує свої вимоги до додатків, які "поширюють урядову інформацію", у відповідному документі для розробників. Затверджені додатки, які подали необхідні форми, отримають офіційне підтвердження у вигляді чіткого візуального маркування в Google Play Store.
Що стосується генеративного штучного інтелекту, який може створювати неправдиву інформацію, Google розширює свої виборчі обмеження, оголошені наприкінці минулого року. Це включатиме розкриття інформації для реклами, створеної або генерованої за допомогою штучного інтелекту, мітки для створеного контенту та вбудоване цифрове водяне маркування SynthID для тексту, аудіо, зображень та відео, створених штучним інтелектом. Спочатку ці заходи були описані для Gemini (додатків та в Інтернеті), але тепер вони будуть застосовані також до оглядів у пошуку, підсумків для Live Chat на YouTube, Gems (кастомних чат-ботів з інструкціями користувача) та генерації зображень Gemini.
Ці нововведення мають на меті забезпечити прозорість та запобігти поширенню дезінформації під час виборів, гарантуючи, що користувачі отримують точну та достовірну інформацію.