Штучний інтелект (ШІ) стає все більш популярним серед українських компаній, як показує проведене протягом весни 2023 року масштабне дослідження Prjctr AI Lab. У ході цього дослідження опитували більше 150 українських компаній різних розмірів та сфер діяльності, від малих бізнесів до великих корпорацій з сотнями співробітників. Отримані дані надають цікаву картину використання ШІ в Україні. Ось кілька цифр, що привернули увагу:
- 51% опитаних компаній пробували інструменти ШІ та періодично використовують їх. 22% з них широко застосовують ШІ у своїй діяльності. 20% компаній пробували ШІ, але не використовують їх широко або взагалі не використовують.
- 15% опитаних або їхні колеги використовують ШІ-інструменти власної розробки. 24% компаній планують створити або вже розробляють свої власні ШІ-сервіси. 55% компаній не мають планів щодо розробки ШІ-інструментів або не мають інформації про такі плани в своїй компанії.
- Найбільш активно ШІ використовують дизайнери — це стосується 65% компаній. На другому місці знаходяться копірайтери — 52%, представники маркетингу та PR — 49%, керівники команд — 39%, інженери-розробники — 21%.
- Найпопулярніше завдання для ШІ в Україні — це написання або редагування текстів (81%). Дві третини компаній використовують ШІ для генерації ідей. 63% компаній використовують ШІ для аналізу текстів, 58% — для створення зображень за допомогою генеративної графіки. 41% компаній використовують ШІ для перекладу текстів.
Отже, використання ШІ в Україні стає все більш поширеним. Компанії усвідомлюють потенціал, який надає штучний інтелект у різних сферах діяльності. І хоча деякі ще не почали використовувати ШІ широко, або ж не мають планів на його розвиток, загальна тенденція свідчить про рост зацікавленості та використання цих інноваційних технологій в українському бізнесі.